UMK - duży wybór

2011-08-02 17:12:00 Udostępnij
Fot. Wrota Kujaw

2 sierpnia Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu rozpoczął rejestrację na studia stacjonarne I stopnia oraz II nabór na jednolite magisterskie. Wolne miejsca są jeszcze na ponad 30 kierunkach. Na chętnych, by studiować na UMK czekają następujące kierunki: Archeologia, Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, Astronomia, Biologia i Biologia - specjalność nauczanie biologii z chemią lub geografią, Chemia (kierunek zamawiany), Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, Etnologia, Filologia bałkańska, Filologia klasyczna, Filologia polska - sp. ogólna, Filologia - sp. hellenistyka, Filozofia, Fizyka (kierunek zamawiany), Fizyka techniczna - studia inżynierskie (kierunek zamawiany), Geografia - sp. nauczanie geografii z biologią lub chemią, Grafika, Historia sztuki, Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, Informatyka (kierunek zamawiany), Malarstwo, Matematyka i Ekonomia, Materiały współczesnych technologii - studia inżynierskie, Nauki o rodzinie, Ochrona dóbr kultury, Politilogia - sp. politologia ogólna, Polityka społeczna, Praca socjalna, Rzeźba, Socjologia - sp. polityka rozwoju obszarów wiejskich Europy, Stosunki międzynarodowe, Teologia, Teologia - sp. Kapłańska, Turystyka i rekreacja oraz Zarządzanie (oba kierunki w Grudziądzu).

Wasze komentarze (0)